عطر مردانه Options

پایا، مزمن، مصر، ماندگار، مداوم، لجوج، سمج، مقاوم، ایستادگی کننده

انتخاب عطر با ماندگاری طولانی و پخش بوی زیادی که طبع معتدل دارد برای افرادی مناسب است که علاقه‌ای به تعویض عطر ندارند و در تمام طول سال می‌خواهند از یک رایحه استفاده نمایند.

می توان گفت این عطر مردانه نیازی به توضیح و توصیف ندارد؛ چرا که از معدود عطر مردانه هایی است که قطعا نامش را اکثریت شنیده اند. کرید اونتوس مردانه در گروه بویایی چایپر میوه ای قرار گرفته است و به عنوان یک عطر مردانه تلخ و خنک شناخته می شود. نکته ای که می بایست به آن توجه کنید این است که یک عطر خنک قاعدتا شما را در هوای پاییز و زمستان اذیت نمی کند اما آنچنان که باید متوجه رایحه آن نیز نخواهید شد و میزان ماندگاری و پخش بو هم آنطور که باید حس نمی کنید.

جدیدترین عطر و ادکلن های مردانه، معروف ترین عطرهای مردانه و پرفروش ترین ادکلن های مردانه در ایران و جهان تنها بخشی از هزاران عطر و ادکلن مردانه اورجینالی است که در مجموعه روایح مردانه ی فروشگاه اینترنتی ارشاکو گرداوری شده و با تضمین اصالت و سلامت ، در دسترس هموطنان عزیز قرار گرفته است.

رمز عبور را فراموش کرده اید؟ مرا به خاطر بسپار هنوز حساب کاربری ندارید؟

امکان ارجاع و باز پرداخت وجه بی هیچ قید و شرط، تضمینی است برای خریدی راحت و مطمئن که با امکان انتخاب از میان صدها برند معتبر همچون لالیک ، هرمس ، بولگاری ، شنل ، تام فورد، کلوین کلین ، کرید ، دیور و آرامیس و همچنین عطرهای مردانه معرفی چون عطر مردانه بلو شنل ، ادکلن مردانه وود ، عطر مردانه شنل الور ، ادکلن مردانه وان میلیون ، ادوپرفیوم کرید اونتوس فراهم گردیده است.

از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : خاصیت محافظت از مو در برابر خشکی و آسیب دیدگی و همینطور پوشش دهی بسیار بالا و ماندگاری بسیاری خوب آن اشاره کرد.

در حالی که نت اسطوخودوس که به طور خاص ساخته شده است، قبل از قرار گرفتن در پایه کهربایی به قلب می آید، تا پایانی متمایز داشته باشد.

قیمت عالی فروشگاه اینترنتی ایرانوس کاملترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی بهداشتی در ایران است.

ماندگارترین عطر مردانه ادکلن کرید اونتوس با رایحه‌ای خنک و تلخ برای شما در نظر گرفته‌شده است. این عطر مشهور در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شد و توانست لقب محبوب‌ترین عطر را به خود اختصاص دهد. این عطر در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد. عطارهای مشهور الیویر کرید (نسل ششم) و اروین کرید (نسل هفتم) روند ساخت این عطر را به عهده گرفته‌اند.

البته باید توجه داشته باشید که برای تمام فصول نمی‌توانید از یک عطر خاص استفاده کنید مگر اینکه در میان مدل‌های متفاوت، یک رایحه با ماندگاری بالا و طبع معتدل خریداری نمایید. با توجه به این که عطر زنانه با ماندگاری بالا تنها توسط برندهای معتبر طراحی و تولید می‌شود پس بدون شک در میان مدل‌های متفاوت می‌توانید عطری برای تمام فصول پیدا کنید.

قبل از خرید اسپری بدن برای خود این سه نکته مهم را باید در نظر داشت اول اینکه از خودتان بپرسید، دوست دارید اسپری بدن شما چه بویی داشته باشد؟

خرید عمده و گروهی عطر و ادکلن: مشتریان عمده ما در این قسمت به دو دسته تقسیم میشوند: ۱- همکاران و مغازه داران ۲- شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی

یکی از معروف ترین اسپری های آکس، فونیکس است که بویی تازه و تا حدودی میوه ای دارد.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X