عطر مردانه Options

این عطر مردانه که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی آمریکایی کلوین کلاین تولید شد، از همان سال به یکی از معروف ترین و محبوب ترین عطر مردانه های صنعت عطر و ادکلن مبدل شد. سی کی ایفوریا به عنوان یک عطر مردانه با قیمت مناسب، همچنان از جذاب ترین آیتم های این برند آمریکایی است.

بله این سه مورد در دسته ادکلن‌های زنانه با ماندگاری بالا و متناسب با فصل تابستان هستند.

سرآشپز گربه ای که هر شب با لباسی متفاوت با مادرش غذا می خورد!

مترادف ماندگار: ساکن، مقیم، پایدار، جاوید، مانا، ماندنی

پس اگر میز آرایش شما درست روبروی پنجره است و آفتاب به طور مستقیم به عطر می‌تابد باید به مرور منتظر فاسد شدن آن باشید.

در انتهای روی تنها بوی کم جانی روی بدن می ماند که آن هم خیلی زود می پرد. اگر هم چنان مایل هستید اسپری استفاده کنید باید مقدار بیشتری از آن را استفاده کنید تا حداقل تمام روز کاورتان کند.

چیزهای عجیب و غریبی که مردم به اشتراک گذاشتند، شما را کنجکاو میکند!

این عطرها با فرمولاسیون استثنایی خود، نه تنها از زمان تولید خود جذاب و پر فروش بوده اند، بلکه به دلیل آکوردهای زیبا و موزونی که دارند،‌ جذابیت و تازگی خود را هنوز هم حفظ کرده اند.

تیم عطر لیلیوم همگی از کسانی هستند که به عطر عشق میورزند و همواره شعار ما در لیلیوم این بوده است:

پایدار، تجزیه ناپذیر، ماندگار، غیر قابل حل، حل نشدنی، اب نشدنی، ناگداز، بهم نخوردنی، منحل نشدنی

در حال حاضر تیم حرفه ای تایمو در زمینه مشاوره عطری برای انتخاب اسان تر و اشنایی با سلیقه عطری هر فرد پاسخ گو شما عزیزان خواهند بود تا با خیال راحت بهترین انتخاب عطری رو داشته باشید .

این را به یاد داشته باشید که عطرها در فصول سرد سال ماندگاری بیشتری را از خود به تصویر می‌کشند. رایحه ترش و شیرین این عطر با هر روحیه‌ای سازگاری دارد و این مهم به دلیل بهره گرفتن ازگل‌های شرقی و ادویه‌های هندی است.

دولچه گابانا عطری است که با رایحه‌ای ملایم در پیش روی شما قرارگرفته است. این عطر در سال ۲۰۲۰ به‌عنوان یک عطر خاص راهی بازار شده است. طبع این عطر معتدل است و در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرارگرفته است. این عطر مردانه جذاب از ماندگاری و پخش بوی بسیار ایده الی از منظر مصرف‌کننده برخوردار است.

رایحه این اسپری تا حدی تمیز است و از ترکیب چوب صندل، عنبر، بالنگ، مشک و گلسنگ تولید می شود. همین ملایم بودنش موجب شده که بویی غالب نداشته و خیلی حس نشود. پس اگر می خواهید تمام طول روز بویی واضح از جک بلک بدهید باید میزان قابل توجهی از آن را روی بدن اسپری کنید.

Should you have any kind of concerns about in which in addition to how you can utilize خرید بهترین عطر مردانه, you are able to e mail us on the website.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X