عطر مردانه Options

از همین رو برای فصول گرم سال بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. در سال ۲۰۰۹ این عطر مردانه جذاب راهی بازار شده است و تا امروز توانسته طرفداران ویژه‌ای را در هر قشری به سمت خود جذب کند. اگر خلق‌وخوی آرام دارید و دوست دارید آرامش را به اطرافیان خود هدیه دهید این عطر برای شما یک انتخاب متمایز به شمار می‌آید.

بهترين عطر های زنانه زارا (خوشبوترین ها و مناسب فصول مختلف)

ماندگار (مجموعه تلویزیونی). ماندگار عنوان یک مجموعهٔ تلویزیونی ساخت کشور ترکیه است.

اگر به دنبال ادکلن مردانه با ماندگاری طولانی ارزان بوده باشید غیر ممکن است عطر آزارو ویزیت را ندیده باشید. این عطر که طبع گرمی دارد را می توان در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان از آن ها استفاده کرد و از رایحه های تند و تلخ و طبیعتی آن نهایت لذت را برد. این عطر محصول کشور فرانسه می باشد که مخصوص استفاده آقایان می باشد با خرید این عطر می توانید خود را فردی در عین جذابیت و شیکی، بسیار مقتدر و سنگین و جدی جلوه دهید و دوستان و آشنایان خود را با رایحه فوق العاده آن شگفت زده کنید.

سی کی ایفوریا مردانه، طبع خنک و رایحه تلخی دارد و برای استفاده در فصول گرم سال بسیار مناسب است. این عطر مردانه را می توان در جمع دوستان و در محیط های اداری و رسمی استفاده کرد و هیچ محدودیتی برای آن در نظر نگرفت.

در حال حاضر تیم حرفه ای تایمو در زمینه مشاوره عطری برای انتخاب اسان تر و اشنایی با سلیقه عطری هر فرد پاسخ گو شما عزیزان خواهند بود تا با خیال راحت بهترین انتخاب عطری رو داشته باشید .

رایحه پایه: عنبر، گیاه مریم‌گلی، نت‌های چوبی، گیاه پاتچولی و چوب درخت سرو ویرجینیا

این عطر مردانه با نت هایی از اسطوخودوس و سیب آغاز و با ترکیباتی که شامل چرم می شود، پایان می یابد. این عطر مردانه، رایحه بسیار ناب و خاصی دارد و می تواند به عنوان یک عطر مردانه روزانه جزو انتخاب های برتر شما باشد.

ماندنی، پایدار، آنچه پیوسته بر یک حال بماند و تغییر نکند.

آمبر لثر از آن اسپری های خوشبویی است که همه سرها را به سمت شما برمی گرداند. به جرات می توان ادعا کرد که اسپری آمبر لِثِر از تام فورد، یکی از بهترین اسپری مردانه با ماندگاری بالا می باشد. مطالب پیشنهادی : ایده برای کادو شب یلدا داماد

این بوها شامل برگ انجیر و مشک سفید (اسپری سبز)، بالنگ و چوب خیس خورده (اسپری سفید)، و آب نارگیل و چوب صندل (اسپری سبز تیره) می شود.

البته باید از جای خوب پیدا کرد. من یک بار از دیجی و یک بار آسوکالا خرید خوب بودن ولی الان میترسم بخرم چون قیمت ها زیادی بالا رفته و اگه فیک باشه چی

دولچه گابانا عطری است که با رایحه‌ای ملایم در پیش روی شما قرارگرفته است. این عطر در سال ۲۰۲۰ به‌عنوان یک عطر خاص راهی بازار شده است. طبع این عطر معتدل است و در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرارگرفته است. این عطر مردانه جذاب از ماندگاری و پخش بوی بسیار ایده الی از منظر مصرف‌کننده برخوردار است.

رایحه این اسپری تا حدی تمیز است و از ترکیب چوب صندل، عنبر، بالنگ، مشک و گلسنگ تولید می شود. همین ملایم بودنش موجب شده که بویی غالب نداشته و خیلی حس نشود. پس اگر می خواهید تمام طول روز بویی واضح از جک بلک بدهید باید میزان قابل توجهی از آن را روی بدن اسپری کنید.

In case you loved this post and you wish to receive details about خرید عطر مردانه generously visit our web-site.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X