عطر و ادکلن – An Overview

شما همکار گرامی میتوانید برندهای پرفروش مانند ادکلن لالیک – ادکلن ورساچه – ادکلن بولگاری و ادکلن دیور و شنل را در لیلیوم بیابید. ضمنا ادکلن های کمیاب و نایاب و دیسکانتیو را براحتی میتوانید نزد ما بیابید.

کمپانی فرانسوی شنل، این عطر مردانه را با غلظت ادو تویلت در سال ۲۰۱۰، غلظت ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ و با غلظت پرفیوم در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار کرد. نسخه پرفیوم بلو دی شنل، از نظر نت های تشکیل دهنده با نسخه ادوتویلت و ادوپرفیوم تفاوت هایی دارد. ما بلو د شانل را به عنوان یک عطر مردانه خنک می شناسیم اما طبع نسخه پرفیوم کمی به اعتدال رسیده و طبع معتدل دارد. پرفیوم از غلظت بالاتری برخوردار است و این مسئله مستقیما می تواند بر روی پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه تاثیر داشته باشد.

آزارو ویزیت عطری است گرم و تند که در سال ۲۰۰۳ راهی بازار شده است. این عطر مردانه سبب جذابیت و وقار بیشتر شما می‌شود. آنیک مناردو عطار مشهور این عطر را در گروه بویایی چوبی تند قرار داده است. از همین رو برای فصول سرد شما یک محصول ایده ال محسوب می‌شود.

در انتها فراموش نکنید که از عطر مردانه با طبع گرم و شیرین مانند نت‌های عنبر، وانیل و هل برای فصول سرد و از محصولاتی خنک‌تر یا نت‌های میوه‌ای، مرکباتی، برای فصول گرم‌تر سال استفاده کنید.

نکته مهم و قابل توجه در نگهداری عطرها، محل قرار دادن آن‌ها است. مثلا برخی از افراد عطر خود را در توالت و کنار سایر لوازم بهداشتی خود قرار می‌دهند که این کار باعث رطوبت‌گیری عطر و شکستن مولکول‌های آن می‌شود و در نهایت تغییر رنگ و از بین رفتن میزان پخش بوی آن را به دنبال خواهد داشت.

به علاوه بهتر است سعی کنید در آب و هوای مرطوب و شرجی از ادکلن‌ مردانه سنگین استفاده نکنید.

بوی اسپری ها معمولا به چند دسته خاص تقسیم می شود. مثلا چوبی، تازه، گلی و شرقی! انتخاب هر یک از این بوها به نحوه استفاده شما از اسپری بستگی دارد. برای مثال اگر می خواهید اسپری خود را قبل از باشگاه و به صورت روزانه استفاده کنید بوی های گلی و تازه برای شما عالی هستند.

این عطر مردانه با نت هایی از اسطوخودوس و سیب آغاز و با ترکیباتی که شامل چرم می شود، پایان می یابد. این عطر مردانه، رایحه بسیار ناب و خاصی دارد و می تواند به عنوان یک عطر مردانه روزانه جزو انتخاب های برتر شما باشد.

البته توجه داشته باشید که نکات زیادی در ماندگاری عطر تاثیرگذار هستند و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به متابولیسم بدن و جنس پوست افراد اشاره کرد.

معمولا در نت‌های ابتدایی از روایح خاص مثل نعناع هندی، لیمو، مریم گلی، ترنج، دارچین، آویشن، نارنگی، ریحان، گریپ فروت، کجوت، اکالیپتوس و مشابه این روایح استفاده می‌شود.

همکاران گرامی از بخش فروش عمده میتوانند با ما در ارتباط باشند و از تخفیفات ویژه همکاران بهره ببرند.

امروزه خرید بهترین ادکلن های مردانه از مارک های معروف قیمت بسیار بالایی دارند اما چون که این عطر و ادکلن ها ماندگاری بالایی دارند خرید آنها توصیه می شود. برای همین در این مقاله سعی بر آن داریم تا پیرامون بهترین برندهای عطر مردانه با ماندگاری بالا مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.

نت میانی: اقاقیای برزیلی ، رز ، یاس، گل برف ، زیره، گل مریم

مو مصنوعی و کلاه گیس ریش و سبیل مصنوعی تیغ و دسته تیغ قیچی آرایشگری

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X