عطر و ادکلن – An Overview

پایا، مزمن، مصر، ماندگار، مداوم، لجوج، سمج، مقاوم، ایستادگی کننده

خرید و انتخاب ادکلن مردانه مناسب یکی از مهم‌ترین مسائل برای خوش استایل بودن و شیک پوشی آقایان به شمار می‌رود.

اسانس های به کار رفته در نت های این عطر خوشبو عبارتند از:

در هر گروه روایح ویژه‌ای وجود دارند که هارمونی خاصی با یکدیگر تشکیل می‌دهند با این تفاوت که هر گروه بویایی ترکیبی از نت‌های مختلفی است.

این عطر مردانه از سال ۲۰۱۳ تا به حال توانسته به یکی از پر فروش ترین های برند کریستین دیور تبدیل شود. آقایانی که به دنبال یک عطر مردانه خنک و البته مرکباتی هستند، می توانند با اطمینان کامل، دیور هوم کلون را به عنوان یک انتخاب شایسته داشته باشند.

ماندگار (آلبوم معین). ماندگار بیست و ششمین آلبوم رسمی معین در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ ( ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸ ) توسط شرکت پریچه آواز منتشر شد. معین در توضیحی در پیچ اینستاگرامش نوشت: چهار دهه پس از انتشار اولین آلبوم و پس از یک دهه که با تک آهنگ ها در کنار شما عزیزان بودم، خوشحالم که مجموعه ای از ترانه های ماندگار با تلاش و همکاری دوستان هنرمندم تهیه و برای اولین بار توسط کمپانی خودم پریچه آواز در غالب آلبوم «ماندگار» آماده پخش می شود.

اما یکی دیگر از مهم‌ترین معیارها برای خرید ادکلن مردانه مناسب، توجه به شخصیت خودتان است.

رنگ پوست و میزان چربی و خشکی آن از عامل‌های تاثیرگذار در میزان پخش بوی عطر و ادکلن به شمار می‌آیند، بنابراین اگر قصد خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا را دارید اما درباره بو و رایحه آن مطلع نیستید بهتر است ابتدا نت‌های کاربردی را بشناسید.

نکته دیگر در مورد این عطر مردانه یعنی کرید اونتوس این است که به دلیل رایحه دلپذیری که داشت، باعث شد تا بسیاری از کمپانی ها برای تولید برخی از عطرهای خود از رایحه اونتوس کپی برداری کنند؛ همچنین راه برای کسانی که همواره به دنبال تولیدات فیک و کلاهبرداری هستند باز شد تا کپی اونتوس را هم فراوان به بازار روانه کنند.

ماندگارترین عطر مردانه ادکلن کرید اونتوس با رایحه‌ای خنک و تلخ برای شما در نظر گرفته‌شده است. این عطر مشهور در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شد و توانست لقب محبوب‌ترین عطر را به خود اختصاص دهد. این عطر در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد. عطارهای مشهور الیویر کرید (نسل ششم) و اروین کرید (نسل هفتم) روند ساخت این عطر را به عهده گرفته‌اند.

نت اولیه: مشک ، کهربا، سدر ، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای ، گل ویستریا، شکوفه هلو ، گل اوسمانتوس ، یاس بنفش

البته باید از جای خوب پیدا کرد. من یک بار از دیجی و یک بار آسوکالا خرید خوب بودن ولی الان میترسم بخرم چون قیمت ها زیادی بالا رفته و اگه فیک باشه چی

۳- گاه این کلمه را بفرزندی دهند که برادران و خواهران قبل از او در کودکی فوت کرده اند ( برای تفال بادام. زندگی او ) .

چشم انداز مندلیف، تولید رایحه های با کیفیت برای تمام اقشار و تولید رایحه های خاص برای افراد خاص است.

If you loved this article so you would like to receive more info with regards to خرید عطر مردانه generously visit our own web-site.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X