عطر و ادکلن – An Overview

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کمپانی فرانسوی شنل، این عطر مردانه را با غلظت ادو تویلت در سال ۲۰۱۰، غلظت ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ و با غلظت پرفیوم در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار کرد. نسخه پرفیوم بلو دی شنل، از نظر نت های تشکیل دهنده با نسخه ادوتویلت و ادوپرفیوم تفاوت هایی دارد. ما بلو د شانل را به عنوان یک عطر مردانه خنک می شناسیم اما طبع نسخه پرفیوم کمی به اعتدال رسیده و طبع معتدل دارد. پرفیوم از غلظت بالاتری برخوردار است و این مسئله مستقیما می تواند بر روی پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه تاثیر داشته باشد.

هر عطری که پیشنهاد دارید هم می تونید توی کامنت برای بقیه بنویسید.

انتخاب ردیف نام، الف تا ی نام، ی تا الف قیمت، کم به زیاد قیمت، زیاد به کم

نوتس های اصلی بویی مشابه گل دارد و به همین خاطر است که مونت بلک برای هر سلیقه ای و در هر زمانی قابل استفاده است.

در انتهای روی تنها بوی کم جانی روی بدن می ماند که آن هم خیلی زود می پرد. اگر هم چنان مایل هستید اسپری استفاده کنید باید مقدار بیشتری از آن را استفاده کنید تا حداقل تمام روز کاورتان کند.

با تبخیر نت ابتدایی به سادگی می‌توانید روایحی که در نت میانی نهفته شده‌اند را حس کنید. در تولید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا نت‌های میانی اهمیت زیادی دارند و به نوعی می‌توان گفت که پایه اصلی بو و رایحه عطر شما خواهد بود.

ولی بنظر من ادکلن هایی که معرفی میکنید بیشتر موجودی انبار و فروشگاه خودتون برای تبلیغ فروش شون است تا یک مشاوره عمومی

روایح دلنشین و خیال انگیز که در گروه‌های زیر تقسم می‌شوند:

توضیحات بالا رو خوندم برای خرید عمده فقط مغازه یا پیجم رو کجا باید معرفی کنم و چجوری میتونم لیست کارهای عمده رو با قیمت ببینم

همانطور که می‌دانید الکل قابلیت پرش دارد و وجود آن در عطر و اسانس‌ها باعث از بین رفتن یا به اصطلاح پریدن بوی عطر می‌شود به همین دلیل بهتر است در زمان خرید حتما به این مورد توجه کنید که عطر مورد نظر شما میزان متعادلی از الکل را دارا بوده و حجم اسانس استفاده شده در آن بیشتر از میزان الکل باشد.

البته باید از جای خوب پیدا کرد. من یک بار از دیجی و یک بار آسوکالا خرید خوب بودن ولی الان میترسم بخرم چون قیمت ها زیادی بالا رفته و اگه فیک باشه چی

با توجه به اینکه بویایی یکی از قوی‌ترین حواس پنجگانه انسان است و می‌تواند ارتباط عمیقی با احساسات افراد ایجاد کند، ادکلن بخش مهمی از استایل آقایان محسوب می‌شود.

انواع ادکلن مردانه با ماندگاری ، پخش بو و خط بوی بالا با غلظت های ادوتویلت ، ادو پرفیوم ، ادوکلن و .. با تفکیک رایحه به عطرهای مردانه خنک ، شیرین ، گرم ، ترش ، تلخ را می توان به راحتی در این مجموعه انتخاب کرده و در کوتاه ترین زمان در اقصی نقاط کشور آن را دریافت نمود.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X