عطر و ادکلن – An Overview

بوی این اسپری مردانه چند منظوره است. پس می توانید قبل از رفتن با باشگاه، مدرسه یا حتی در قرارهای شبانه خود از این اسپری استفاده کنید.

کمپانی فرانسوی شنل، این عطر مردانه را با غلظت ادو تویلت در سال ۲۰۱۰، غلظت ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ و با غلظت پرفیوم در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار کرد. نسخه پرفیوم بلو دی شنل، از نظر نت های تشکیل دهنده با نسخه ادوتویلت و ادوپرفیوم تفاوت هایی دارد. ما بلو د شانل را به عنوان یک عطر مردانه خنک می شناسیم اما طبع نسخه پرفیوم کمی به اعتدال رسیده و طبع معتدل دارد. پرفیوم از غلظت بالاتری برخوردار است و این مسئله مستقیما می تواند بر روی پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه تاثیر داشته باشد.

سرطان جان بازیگر جوان ایرانی را در سن ۳۸ سالگی گرفت نازنین بیاتی دیگر اجازه ورود به مشهد را ندارد/ دلیل این ممنوعیت چیست؟ حامد آهنگی در کدام قسمت مافیا بازی کرده علت مرگ جیران همسر ناصرالدین شاه در واقعیت مرگ ۴۰۰ هزار نفر در ایران همه را شوکه کرد! هانده و کرم جدا شدند! تیکه عجیب حدیث فولادوند به ازدواج مجدد رامبد شکرابی

 نت میانی از لحظه آغازین خود تا ساعات نهایی ماندگاری عطر باقی می‌ماند اما هر ثانیه که می‌گذرد قدرت بوی آن کم و جای خود را به نت پایانی می‌دهد، همین امر سبب شده که بسیاری از افراد ماندگاری نت میانی را کم تلقی کنند.

پس اگر میز آرایش شما درست روبروی پنجره است و آفتاب به طور مستقیم به عطر می‌تابد باید به مرور منتظر فاسد شدن آن باشید.

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

این عطر با ترکیب نت‌های نمکی و چرمی یکی از پر فروش ترین های این برند محسوب می شود واین ادکلن با ماندگاری طولانی‌ مدت که دارد بهترین انتخاب برای مردان برجسته و جسور است.

رنگ پوست و میزان چربی و خشکی آن از عامل‌های تاثیرگذار در میزان پخش بوی عطر و ادکلن به شمار می‌آیند، بنابراین اگر قصد خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا را دارید اما درباره بو و رایحه آن مطلع نیستید بهتر است ابتدا نت‌های کاربردی را بشناسید.

عطر معطر و معتدل این سه عطر می‌تواند به سادگی فضای گرم مهمانی‌ها را در بر بگیرد و با ورود شما حس تازگی و لذت بخشی را به همراه داشته باشد.

دیور میدنایت پویزن ادو پرفیوم عطر زنانه با ماندگاری بالا

فروش عمده عطر و ادکلن به صورت اینترنتی اولین بار توسط عطر لیلیوم امکان پذیر شده است. فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر و معتبرترین فروشگاه اینترنتی عطر و بزرگترین خرده فروشی عطر ایران و دارای اینماد دوستاره از وزارت صنعت با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله در بازار تهران و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال با بهترین قیمت در سطح کشور فعالیت مینماید.

سه مورد از عطر و ادکلن های خوشبو زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق‌العاده با طبع گرم هستند که داشتن روایح گلی و میوه‌ای در این سه عطر به سادگی توجه خانم‌ها را به خود جلب می‌کند و رایحه‌ی رز مشخص‌ترین رایحه‌ای است که در هر سه عطر به خوبی احساس می‌شود.

یک عطر می تواند به شما حس اغواکنندگی، کاهش استرس و یا قدرت بدهد. عطر می باید رایحه ای مطبوع داشته باشد، در زمان و مکان مناسب استفاده شود و آنگونه که ما هستیم، شخصیت و آرزوهای ما را طنین انداز کند. بنابراین، جای تعجب ندارد که چرا بسیاری از افراد، طولانی مدت به دنبال عطر مناسب خود می گردند. در میان تولیدات انبوه عطرها و ادکلن ها، قطعا هیچ کس نمی تواند تمام عطرها را تست کند؛ پس با دیدن و شنیدن تجربه دیگران و همچنین جستجو در مراجع و منابع معتبر، می تواند تا حدودی به آنچه که مورد پسندش باشد، نزدیک شود. سایت فروشگاهی عطر تینو نیز با جمع آوری مشخصات دقیق عطرها از معتبرترین مراجع، می تواند در آشنایی شما عزیزان با عطرها به شما کمک کند. ما در این مقاله تصمیم داریم به بررسی ده عطر مردانه پر فروش در سال ۲۰۲۱ بپردازیم که با اینکه سال هاست از تولید این عطرهای مردانه می گذرد، اما همچنان ترند و مورد پسند آقایان هستند؛ اما پیش از معرفی این ده عطر مردانه برتر، بهتر است نگاهی داشته باشیم بر روایحی که بیشتر مورد پسند آقایان قرار می گیرند.

فیتو یک شرکت معتبر فرانسوی می باشد که همیشه توانسته رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست بیاورد. این رنگ مو به به چهره شما جلوه ایی بسیار زیبا و جذاب هدیه می دهد و در عین حال از آسیب رسیدن به موهای شما نیز جلوگیری کرده و مانع از خشکی و شکنندگی موها شما می شود.

If you liked this posting and you would like to acquire far more facts relating to بهترین عطر مردانه kindly visit our website.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X