عطر و ادکلن – An Overview

این عطر مردانه که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی آمریکایی کلوین کلاین تولید شد، از همان سال به یکی از معروف ترین و محبوب ترین عطر مردانه های صنعت عطر و ادکلن مبدل شد. سی کی ایفوریا به عنوان یک عطر مردانه با قیمت مناسب، همچنان از جذاب ترین آیتم های این برند آمریکایی است.

رایحه میانی: انجیر، اسطوخودوس، سالویا اسکلاریا و شمعدانی

سرطان جان بازیگر جوان ایرانی را در سن ۳۸ سالگی گرفت نازنین بیاتی دیگر اجازه ورود به مشهد را ندارد/ دلیل این ممنوعیت چیست؟ حامد آهنگی در کدام قسمت مافیا بازی کرده علت مرگ جیران همسر ناصرالدین شاه در واقعیت مرگ ۴۰۰ هزار نفر در ایران همه را شوکه کرد! هانده و کرم جدا شدند! تیکه عجیب حدیث فولادوند به ازدواج مجدد رامبد شکرابی

عبدول جمالی گفت: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در ۱۵:۲۶ عطر امواج عالی

این عطر مردانه از سال ۲۰۱۳ تا به حال توانسته به یکی از پر فروش ترین های برند کریستین دیور تبدیل شود. آقایانی که به دنبال یک عطر مردانه خنک و البته مرکباتی هستند، می توانند با اطمینان کامل، دیور هوم کلون را به عنوان یک انتخاب شایسته داشته باشند.

ست عطر و رایحه مد و اکسسوری همه محصولات مد و اکسسوری زیورآلات طلا دستبند طلا

لالیک وایت یا لالیک سفید در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته و رایحه بسیار غنی دارد. شاید بتوان گفت به عنوان یک عطر مردانه مطمئن جهت هدیه دادن، لالیک وایت می تواند گزینه درست و مناسبی باشد چرا که اکثر آقایان از این رایحه خوششان می آيد.

این عطرها با فرمولاسیون استثنایی خود، نه تنها از زمان تولید خود جذاب و پر فروش بوده اند، بلکه به دلیل آکوردهای زیبا و موزونی که دارند،‌ جذابیت و تازگی خود را هنوز هم حفظ کرده اند.

نت اولیه: رز، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل آفتاب پرست، گل صدتومانی

ماندگارترین عطر مردانه ادکلن کرید اونتوس با رایحه‌ای خنک و تلخ برای شما در نظر گرفته‌شده است. این عطر مشهور در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شد و توانست لقب محبوب‌ترین عطر را به خود اختصاص دهد. این عطر در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد. عطارهای مشهور الیویر کرید (نسل ششم) و اروین کرید (نسل هفتم) روند ساخت این عطر را به عهده گرفته‌اند.

مو مصنوعی و کلاه گیس ریش و سبیل مصنوعی تیغ و دسته تیغ قیچی آرایشگری

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید عطرهای مردانه از اسانس‌های متفاوتی بهره گرفته‌اند. از همین رو ماندگاری آن‌ها متناسب با اسانس‌های به کار گرفته‌شده و متریال باکیفیت تفاوت دارد. شما می‌توانید برای خود بر اساس سلیقه‌تان محصولی ایده ال را تهیه کنید. عطرهای تند و تلخ، عطرهای شیرین و خنک، عطرهای گرم و شیرین مردانه و زنانه و ده‌ها رایحه دیگر برای شما بر اساس خلقیاتتان در نظر گرفته‌شده است.

در واقع اغلب آقایان ادکلن مردانه ملایم‌تر را به نسبت عطرهای قوی‌تر ترجیح می‌دهند.

به سختی می توانید مردی را پیدا کنید که یک بطری از شمش طلای نمادین پاکو رابان (معروف به ۱ میلیون) را نخریده باشد. نسخه جدید این عطر که به دلیل جذابیت خیره کننده اش محبوب است، شدت آن را افزایش می دهد و یکی از بهترین عطر های مردانه است.

Should you cherished this post in addition to you wish to receive guidance with regards to بهترین عطر مردانه generously stop by our own website.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X