عطر و ادکلن – An Overview

اگر هم اهل شب نشینی و مهمانی هستید، بهتر است از ادکلن‌های لایه لایه استفاده کنید، که نت‌هایشان در مراحل مختلف باز می‌شوند.

عطر لیلیوم به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن در ایران از سال ۸۶ آغاز به کار کرد و اکنون این فروشگاه برترین فروشگاه تخصصی عطر در ایران است و با پیشی گرفتن از سایر رقبا همچنان با فاصله زیاد در صدر قرار دارد.

ادکلن‌ها حاوی مقادیر کمتری اسانس هستند و به همین سبب هم ملایم‌تر و هم مقرون به صرفه‌تر هستند.

فرقی ندارد نوجوان هستید یا سال های زیادی از عمرتان را پشت سر گذاشته اید. این اسپری برای هر سنی و هر سلیقه ای کاربرد دارد.

مندلیف چیست؟ شرکت مندلیف در حوزه عطر و ادکلن با ماموریت ایجاد رایحه ای ماندگار برای بالا بردن اعتماد به نفس و شخصیت بخشیدن به افراد و انتخاب کالای ارزشمند و منحصر به فرد تلاش می کند.

چه خوشمان بیاید یا نه، رنگ مو عوارض خفیفی به دنبال دارد، حال اگر از یک رنگ موی نامرغوب نیز استفاده کینم ممکن سلامت موها به خطر بیوافتد.

این عطر با ترکیب نت‌های نمکی و چرمی یکی از پر فروش ترین های این برند محسوب می شود واین ادکلن با ماندگاری طولانی‌ مدت که دارد بهترین انتخاب برای مردان برجسته و جسور است.

اگر از عطر همیشگی خود خسته شده‌اید و به دنبال عطرهای خوشبو با ماندگاری طولانی و پخش بوی بیشتر برای فصل تابستان هستید گزینه‌های عنوان شده انتخاب فوق العاده‌ای هستند که با داشتن رد بوی ماندگار تا مدت‌های مدید، یادآور شما در مکان‌های مختلف خواهند بود.

نکته دیگر در مورد این عطر مردانه یعنی کرید اونتوس این است که به دلیل رایحه دلپذیری که داشت، باعث شد تا بسیاری از کمپانی ها برای تولید برخی از عطرهای خود از رایحه اونتوس کپی برداری کنند؛ همچنین راه برای کسانی که همواره به دنبال تولیدات فیک و کلاهبرداری هستند باز شد تا کپی اونتوس را هم فراوان به بازار روانه کنند.

معمولا در نت‌های ابتدایی از روایح خاص مثل نعناع هندی، لیمو، مریم گلی، ترنج، دارچین، آویشن، نارنگی، ریحان، گریپ فروت، کجوت، اکالیپتوس و مشابه این روایح استفاده می‌شود.

مو مصنوعی و کلاه گیس ریش و سبیل مصنوعی تیغ و دسته تیغ قیچی آرایشگری

اکسپلورر (به معنای جستجوگر)،‌ رایحه ای اصیل و طبیعی، پر از ماجراجویی و آزادی است که با روایت کردن سفری به دور دنیا، مردانگی و کاریزما را آشکار می کند. اکسپلورر، رایحه ای برای ماجراجویی و مخاطرات است. اگر شما نیز روحیه ای کاوشگر دارید، مون بلان اکسپلورر می تواند در طول این مسیر، همراه شما باشد.

دولچه گابانا عطری است که با رایحه‌ای ملایم در پیش روی شما قرارگرفته است. این عطر در سال ۲۰۲۰ به‌عنوان یک عطر خاص راهی بازار شده است. طبع این عطر معتدل است و در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرارگرفته است. این عطر مردانه جذاب از ماندگاری و پخش بوی بسیار ایده الی از منظر مصرف‌کننده برخوردار است.

اخبار برندها دسته بندی نشده راهنمای خرید عطر عطر سلبریتی ها و مشاهیر متفرقه نت و رایحه نقد و بررسی

When you adored this information in addition to you wish to receive more information concerning بهترین عطر مردانه (aranika.com) i implore you to pay a visit to the page.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X