عطر و ادکلن Secrets

میزان ماندگاری نت پایانی در ادکلن زنانه با ماندگاری بالا به عوامل زیادی بستگی دارد که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کیفیت عطر و میزان الکل و روغن استفاده شده در محصول اشاره کرد.

اگر قصد خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا مناسب هر فصل را دارید بهتر است به روایح و نت‌های استفاده شده توجه کنید.

می توان گفت این عطر مردانه نیازی به توضیح و توصیف ندارد؛ چرا که از معدود عطر مردانه هایی است که قطعا نامش را اکثریت شنیده اند. کرید اونتوس مردانه در گروه بویایی چایپر میوه ای قرار گرفته است و به عنوان یک عطر مردانه تلخ و خنک شناخته می شود. نکته ای که می بایست به آن توجه کنید این است که یک عطر خنک قاعدتا شما را در هوای پاییز و زمستان اذیت نمی کند اما آنچنان که باید متوجه رایحه آن نیز نخواهید شد و میزان ماندگاری و پخش بو هم آنطور که باید حس نمی کنید.

در هر گروه روایح ویژه‌ای وجود دارند که هارمونی خاصی با یکدیگر تشکیل می‌دهند با این تفاوت که هر گروه بویایی ترکیبی از نت‌های مختلفی است.

روایحی که با نفس عمیق در لابلای پرزهای بینی باقی می‌ماند نت‌های پایانی هستند و پس از اتمام بوی نت میانی پدیدار می‌شوند. این مدت زمان گاهی تا ۲ ساعت نیز طول می‌کشد اما با پدیدار شدن نت پایانی می‌توانید از ماندگاری آن تا ساعت‌های طولانی لذت ببرید.

در حال حاضر تیم حرفه ای تایمو در زمینه مشاوره عطری برای انتخاب اسان تر و اشنایی با سلیقه عطری هر فرد پاسخ گو شما عزیزان خواهند بود تا با خیال راحت بهترین انتخاب عطری رو داشته باشید .

همچنین یک ماسک مو نیز در این کیت قرار داده شده است که از موها در برابر آسیب های رنگ مو حفاظت می کند.

آن هم به این خاطر که طیف بوهای بسیار متفاوتی را پوشش می دهد. به همین دلیل هر کسی با هر سیلقه ای می تواند اسپری آکس خودش را داشته باشد.

البته توجه داشته باشید که نکات زیادی در ماندگاری عطر تاثیرگذار هستند و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به متابولیسم بدن و جنس پوست افراد اشاره کرد.

نت اصلی: دانه تونکا ، وانیل ، چوب صندل سفید ، گل آفتاب پرست، بادام ، بلسان کلمبیایی ، کشمران

نت اولیه: مشک ، کهربا، سدر ، برگ درخت نارنج، گل صدتومانی، چای ، گل ویستریا، شکوفه هلو ، گل اوسمانتوس ، یاس بنفش

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

این رنگ مو، یک رنگ بسیار فانتزی و روشن به موهای شما می دهد. این محصول از برند پلت رنگی خاکستری – نقره ایی دارد که برای افرادی که پوست روشنی دارند گزینه مناسبی است، اما باید به این مورد توجه داشته باشید که چون این رنگ بسیار روشن است به یک آرایش گرم و پر رنگ احتیاج دارد تا بتواند بخوبی جلوه کند و خودش را نشان بدهد.

چشم انداز مندلیف، تولید رایحه های با کیفیت برای تمام اقشار و تولید رایحه های خاص برای افراد خاص است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X