عطر و ادکلن Secrets

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

عطر لیلیوم به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن در ایران از سال ۸۶ آغاز به کار کرد و اکنون این فروشگاه برترین فروشگاه تخصصی عطر در ایران است و با پیشی گرفتن از سایر رقبا همچنان با فاصله زیاد در صدر قرار دارد.

این ده عطر مردانه، تعدادی اندک از برترین عطرهای مردانه بودند که بین آقایان سخت پسند نیز همچنان رواج دارند و در فروشگاه اینترنتی عطر تینو نیز با بهترین قیمت موجود می باشند. شما چه عطر مردانه ای را به ما و دیگر دوستان معرفی می کنید که همچنان جزو پر فروش ترین های عطر مردانه است؟

در این فصل که آب و هوا معتدل است استفاده از انواع عطر‌های گرم و سرد امکان‌پذیر خواهد بود حتی می‌توانید از ادکلن‌های زنانه با طبع معتدل استفاده نمایید.

متاسفانه ادکلن کرید اونتوس باتوجه به قیمت بالایی که داره اصلا پخش بو و ماندگاری نداره(برخی عنوان میکنند توسط شرکت ریفورموله شده!

مهدی گفت: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ در ۲۰:۰۳ آزارو واقعا عطر خوبیه هم بوی خوبی داره هم ماندگاری خوب آخرین باری که خریدم یک و هفتصد بود

لالیک وایت یا لالیک سفید در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته و رایحه بسیار غنی دارد. شاید بتوان گفت به عنوان یک عطر مردانه مطمئن جهت هدیه دادن، لالیک وایت می تواند گزینه درست و مناسبی باشد چرا که اکثر آقایان از این رایحه خوششان می آيد.

این عطرها با فرمولاسیون استثنایی خود، نه تنها از زمان تولید خود جذاب و پر فروش بوده اند، بلکه به دلیل آکوردهای زیبا و موزونی که دارند،‌ جذابیت و تازگی خود را هنوز هم حفظ کرده اند.

البته توجه داشته باشید که نکات زیادی در ماندگاری عطر تاثیرگذار هستند و از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به متابولیسم بدن و جنس پوست افراد اشاره کرد.

این رنگ مو حاوی ترکیبات روغن آرگان، روغن هسته ی انگو، روغن بادام، ویتامین و نرم کننده های و حالت دهنده های مو می باشد، که باعث درخشندگی و حفظ سلامت بیشتر موهای شما می شود.

مون بلان عطری است که رایحه‌ای خنک و شیرینی دارد و ساختار آن با استفاده از مرکبات، گل‌های میوه‌ای و گیاهان معطر شکل‌گرفته است. بهره‌گیری از اسانس چوب در این عطر سبب رسیدن به حس جنگل‌های نم خورده را برای شما تداعی می‌کند.

بوی این اسپری ها نسبتا با کیفیت بوده و یک روز دوام می آورد. تمام اسپری های آف کورت در آمریکا تولید شده و پری بیوتیک دارند، پس بوی بد باکتری بدن شما را خیلی خوب کنترل می کنند.

یک عطر می تواند به شما حس اغواکنندگی، کاهش استرس و یا قدرت بدهد. عطر می باید رایحه ای مطبوع داشته باشد، در زمان و مکان مناسب استفاده شود و آنگونه که ما هستیم، شخصیت و آرزوهای ما را طنین انداز کند. بنابراین، جای تعجب ندارد که چرا بسیاری از افراد، طولانی مدت به دنبال عطر مناسب خود می گردند. در میان تولیدات انبوه عطرها و ادکلن ها، قطعا هیچ کس نمی تواند تمام عطرها را تست کند؛ پس با دیدن و شنیدن تجربه دیگران و همچنین جستجو در مراجع و منابع معتبر، می تواند تا حدودی به آنچه که مورد پسندش باشد، نزدیک شود. سایت فروشگاهی عطر تینو نیز با جمع آوری مشخصات دقیق عطرها از معتبرترین مراجع، می تواند در آشنایی شما عزیزان با عطرها به شما کمک کند. ما در این مقاله تصمیم داریم به بررسی ده عطر مردانه پر فروش در سال ۲۰۲۱ بپردازیم که با اینکه سال هاست از تولید این عطرهای مردانه می گذرد، اما همچنان ترند و مورد پسند آقایان هستند؛ اما پیش از معرفی این ده عطر مردانه برتر، بهتر است نگاهی داشته باشیم بر روایحی که بیشتر مورد پسند آقایان قرار می گیرند.

این محصول نیز بصورت کیت عرضه شده است و تمام لوازم مورد نیاز برای رنگ کردن مو در خانه درون این کیت قرار داده شده است.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X