ماندگاری بالا Can Be Fun For Anyone

برای مشاهده اطلاعات کامل و خرید این عطر ، کلیک کنید ماندگارترین عطر خنک مردانه -کرید اونتوس

عطر لیلیوم به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن در ایران از سال ۸۶ آغاز به کار کرد و اکنون این فروشگاه برترین فروشگاه تخصصی عطر در ایران است و با پیشی گرفتن از سایر رقبا همچنان با فاصله زیاد در صدر قرار دارد.

نکته: توجه کنید که تمامی ادلکن های معرفی شده قیمتی در رنج ۱۰۰تا۲۰۰ هزار تومانی دارند.

عطر مردانه سالواتور فراگامو آکوا اسنزیال کولونیا ادو تویلت…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به علاوه بهتر است سعی کنید در آب و هوای مرطوب و شرجی از ادکلن‌ مردانه سنگین استفاده نکنید.

لالیک وایت یا لالیک سفید در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته و رایحه بسیار غنی دارد. شاید بتوان گفت به عنوان یک عطر مردانه مطمئن جهت هدیه دادن، لالیک وایت می تواند گزینه درست و مناسبی باشد چرا که اکثر آقایان از این رایحه خوششان می آيد.

این عطرها با فرمولاسیون استثنایی خود، نه تنها از زمان تولید خود جذاب و پر فروش بوده اند، بلکه به دلیل آکوردهای زیبا و موزونی که دارند،‌ جذابیت و تازگی خود را هنوز هم حفظ کرده اند.

این عطر مختص مردانی می باشد که دارای اعتماد به نفس بالایی بوده و یا قصد دارند خود را شخصی با اعتماد به نفس بالا نمایش دهند می باشد. طبع این عطر نیز خنک بوده که می توان در قصل های گرم از آن استفاده کرد.

عطر زنانه با ماندگاری بالا در فروشگاه تایمو شاپ در برند‌های متفاوتی تولید می‌شود و می‌توانید بر اساس سلیقه یکی از نمونه‌های منحصر به فرد آن را خریداری نمایید.

هر سه با رایحه گل گزینه عالی برای تابستان به شمار می‌آیند.

عطر بولگاری را می‌توانید با رایحه شیرین، خنک و خوراکی برای روزهای گرم سال در نظر بگیرید. این عطر از ساختاری میوه‌ای با ترکیب چوب و گیاهان معطر بهره گرفته است که سبب اعجاب‌انگیز شدن عطر آن شده است. عطرهای بولگاری از تنوع بسیار زیادی بهره گرفته‌اند و هرکدام از آن‌ها نیز رایحه متمایزی را به خود اختصاص داده است.

نت اصلی: کهربا، گل یلانگ ، انگور فرنگی سیاه، هلو ، یاس بنفش

هجابندی گفت: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در ۰۸:۲۲ ولی کرید اونتوس یچیز دیگه ست

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X