ماندگاری بالا Can Be Fun For Anyone

از همین رو برای فصول گرم سال بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. در سال ۲۰۰۹ این عطر مردانه جذاب راهی بازار شده است و تا امروز توانسته طرفداران ویژه‌ای را در هر قشری به سمت خود جذب کند. اگر خلق‌وخوی آرام دارید و دوست دارید آرامش را به اطرافیان خود هدیه دهید این عطر برای شما یک انتخاب متمایز به شمار می‌آید.

علاوه بر این استفاده از عصاره‌های میوه‌ای و چوبی به همراه وانیل و کاکائو از دیگر مشخصه‌های قابل توجه این ادکلن‌ها به شمار می‌آید.

!! رایحه ای خوش، قیمتی ارزان و به صرفه، ماندگاری بالا و خوشبو همگی دست به دست هم داده اند تا یک عطر فوق العاده را به وجود بیاورند. از این عطر می توانید در قرار های عاشقانه و …. استفاده کنید چرا که رایحه ای شیرین، تند و طبیعتی خواهد داشت تا یاد آور لحظات خوب حضور در طبیعت را برای شما تداعی کند. برای خرید این عطر می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

عطر لیلیوم در راستای تسهیل فروش عمده ادکلن و با ارایه‌ی کدهای تخفیف و یا تخفیفات گروهی این امکان را فراهم نموده است. کافی است تا با بخش فروش ما تماس حاصل بفرمایید.

رمز عبور را فراموش کرده اید؟ مرا به خاطر بسپار هنوز حساب کاربری ندارید؟

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

بوی اسپری ها معمولا به چند دسته خاص تقسیم می شود. مثلا چوبی، تازه، گلی و شرقی! انتخاب هر یک از این بوها به نحوه استفاده شما از اسپری بستگی دارد. برای مثال اگر می خواهید اسپری خود را قبل از باشگاه و به صورت روزانه استفاده کنید بوی های گلی و تازه برای شما عالی هستند.

در این بخش باید بگوییم، با توجه به عطرهای بسیار زیادی که در بازار وجود دارد، انتخاب یک عطر مردانه مناسب که با روحیه شما سازگار باشد و همچنین متناسب با زمان و مکان مدنظر شما باشد درواقع یک چالش است. این تعداد از عطر مردانه که در این مقاله معرفی شد، گزیده ای از عطرهای مردانه هستند که در این سال ها همچنان مورد توجه بوده اند و با توجه به رنج قیمتی که دارند،‌ برای اکثریت جامعه قابل خریداری می باشند.

اولیویه کرید سیکس جنریشن عطر این عطر پرطرفدار است که زیر نظر کشور فرانسه و برند کرید آن را تولید کرده است. شیشه سفیدرنگ این ادکلن با دربی نقره‌ای زینت داده‌شده است که خود نماد تلالو جریان آب در بین برف‌های کوه‌های آلپ است.

لینکهای مفید: عطر – ادکلن – خرید عطر – خرید ادکلن – خرید عطر اصل – خرید ادکلن اصل – ادکلن لالیک 

از بوی براوو سیرا هنوز نگفته ام. این اسپری بویی چوبی دارد که تمام طول روز روی سطح پوست می ماند، پس برای استفاده روزمره عالی است.

سه مورد از عطر و ادکلن های خوشبو زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی فوق‌العاده با طبع گرم هستند که داشتن روایح گلی و میوه‌ای در این سه عطر به سادگی توجه خانم‌ها را به خود جلب می‌کند و رایحه‌ی رز مشخص‌ترین رایحه‌ای است که در هر سه عطر به خوبی احساس می‌شود.

نت میانی: اقاقیای برزیلی ، رز ، یاس، گل برف ، زیره، گل مریم

بنابراین سعی کنید از یک عطر ادکلن خنک مانند این عطر مردانه حتما در بهار و تابستان استفاده کنید تا هم حس عمیق عطر را همانطور که هست درک کنید و هم این روزهای گرم را راحت تر تحمل کنید و چه بسا لذت هم ببرید.

If you beloved this article and also you would like to receive more info pertaining to خرید بهترین عطر مردانه please visit our own website.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X