ماندگاری بالا Secrets

بوی این اسپری مردانه چند منظوره است. پس می توانید قبل از رفتن با باشگاه، مدرسه یا حتی در قرارهای شبانه خود از این اسپری استفاده کنید.

این رنگ مو از یک شرکت ایرانی بنام بیول می باشد که از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار است. تن رنگ این محصول بلوند تیره طبیعی می باشد که جلوه ایی بسیار زیبا را برای موهای شما ایجاد خواهد کرد.

البته در خوش بینانه‌ترین حالت ممکن است رنگ و بوی عطر بپرد.

عطر مردانه سالواتور فراگامو آکوا اسنزیال کولونیا ادو تویلت…

رایحه‌های به کار گرفته‌شده در این عطر اعجاب‌انگیز قدری سبب ترش شدن این عطر در کنار شیرین بودن آن شده است. شاید رنج قیمتی این محصول قدری بالا باشد اما بدون تردید رایحه دل‌انگیز آن شمارا راضی خواهد کرد.

ماندگارترین ادکلن مردانه می‌تواند ادکلن کرید سیلور مانتین باشد. این عطر سلطنتی برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ با رایحه‌ای بسیار خنک به بازار عرضه‌شده است. اسانس‌های محبوب استفاده‌شده در این عطر آن را برای فصول گرم سال بسیار ایده آل کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اسپرت بودن این عطر و استفاده هم‌زمان آقایان و خانم‌ها از این عطر از مؤلفه های بارز آن به شمار می‌آید.

همچنین یک ماسک مو نیز در این کیت قرار داده شده است که از موها در برابر آسیب های رنگ مو حفاظت می کند.

این عطر مردانه با نت هایی از اسطوخودوس و سیب آغاز و با ترکیباتی که شامل چرم می شود، پایان می یابد. این عطر مردانه، رایحه بسیار ناب و خاصی دارد و می تواند به عنوان یک عطر مردانه روزانه جزو انتخاب های برتر شما باشد.

نکته دیگر در مورد این عطر مردانه یعنی کرید اونتوس این است که به دلیل رایحه دلپذیری که داشت، باعث شد تا بسیاری از کمپانی ها برای تولید برخی از عطرهای خود از رایحه اونتوس کپی برداری کنند؛ همچنین راه برای کسانی که همواره به دنبال تولیدات فیک و کلاهبرداری هستند باز شد تا کپی اونتوس را هم فراوان به بازار روانه کنند.

ماندگارترین عطر مردانه ادکلن کرید اونتوس با رایحه‌ای خنک و تلخ برای شما در نظر گرفته‌شده است. این عطر مشهور در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شد و توانست لقب محبوب‌ترین عطر را به خود اختصاص دهد. این عطر در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد. عطارهای مشهور الیویر کرید (نسل ششم) و اروین کرید (نسل هفتم) روند ساخت این عطر را به عهده گرفته‌اند.

بر اساس توضیحات عنوان شده، عوامل زیادی می‌تواند در ماندگار بودن روایح ادکلن‌ها تاثیرگذار باشد، اما چه معیار‌هایی باعث می‌شود که برخی برند‌ها در دسته عطر زنانه با ماندگاری بالا و پخش بوی عالی قرار بگیرند؟ کدام برند‌ها بهترین ادکلن‌ها را تولید می‌کنند؟ برای پاسخ به این سوالات بهتر است با چند مدل از ادکلن‌های زنانه با ماندگاری بالا که مناسب فصل‌های مختلف هستند آشنا شوید.

معمولا هر عطر ۳ نت ابتدایی، میانی و پایانی دارد که در هر نت می‌توانید یک رایحه خاص را استنشاق کنید.

شیک پوشی در ۶۱ سالگی/گریگ برزینسکی معروف به روباه نقره ای!

ادکلن‌های معطر که ماندگاری فوق العاده‌ای دارند و در حین حس لطافت و خنکی می‌توانید به گرمای دل انگیز آن نیز پی ببرید.

If you have virtually any inquiries concerning in which along with how to employ بهترین عطر مردانه, you can contact us with our own page.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X