ماندگاری بالا Secrets

این عطر در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شده است. الیویر پاشا عطار مشهور با استفاده ازگل‌های سرخسی ترکیبات این عطر را فرمولاسیون کرده است.

کالوین کلین ایفوریا لیکویید گلد زنانه عطر زنانه با ماندگاری بالا

عطری ماندگار از عطر گل‌ها و عصاره میوه‌ای که در ترکیب با روایح دارچین و وانیل باعث می‌شود تا همچون الماس درخشان به نظر برسید.

مترادف ماندگار: ساکن، مقیم، پایدار، جاوید، مانا، ماندنی

تازه های دنیای عطر و ادکلن تام فورد تیزیانا ترنزی دانستنی های عطر دنیای روایح زرجف عطر زنانه عطر و سبک زندگی لوران مازون مانسرا معرفی برند معرفی عطر ممو پاریس

ماندگار (آلبوم معین). ماندگار بیست و ششمین آلبوم رسمی معین در تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۲۰ ( ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸ ) توسط شرکت پریچه آواز منتشر شد. معین در توضیحی در پیچ اینستاگرامش نوشت: چهار دهه پس از انتشار اولین آلبوم و پس از یک دهه که با تک آهنگ ها در کنار شما عزیزان بودم، خوشحالم که مجموعه ای از ترانه های ماندگار با تلاش و همکاری دوستان هنرمندم تهیه و برای اولین بار توسط کمپانی خودم پریچه آواز در غالب آلبوم «ماندگار» آماده پخش می شود.

با تبخیر نت ابتدایی به سادگی می‌توانید روایحی که در نت میانی نهفته شده‌اند را حس کنید. در تولید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا نت‌های میانی اهمیت زیادی دارند و به نوعی می‌توان گفت که پایه اصلی بو و رایحه عطر شما خواهد بود.

نوتس های پایه ای در این اسپری چرم سیاه، نعنا وحشی و عنبر هستند. به همین دلیل است که می گویم بویی خاص و تکرار نشدنی دارد. اندکی از زمان اسپری شدن که بگذرد بوی هل را هم به عنوان نوتس میانی حس خواهید کرد. نوتس اصلی هم در این اسپری یاسمن است که در نهایت رایحه ای شیرین به آن می دهد.

عطر معطر و معتدل این سه عطر می‌تواند به سادگی فضای گرم مهمانی‌ها را در بر بگیرد و با ورود شما حس تازگی و لذت بخشی را به همراه داشته باشد.

البته برای فصل پاییز با آب و هوایی که رو به معتدل و گاهی سرما می‌رود انتخاب عطر‌هایی با طبع گرم عاقلانه‌تر است.

از بوی براوو سیرا هنوز نگفته ام. این اسپری بویی چوبی دارد که تمام طول روز روی سطح پوست می ماند، پس برای استفاده روزمره عالی است.

امروزه خرید بهترین ادکلن های مردانه از مارک های معروف قیمت بسیار بالایی دارند اما چون که این عطر و ادکلن ها ماندگاری بالایی دارند خرید آنها توصیه می شود. برای همین در این مقاله سعی بر آن داریم تا پیرامون بهترین برندهای عطر مردانه با ماندگاری بالا مطالبی را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم پس با ما همراه باشید.

در واقع اغلب آقایان ادکلن مردانه ملایم‌تر را به نسبت عطرهای قوی‌تر ترجیح می‌دهند.

یکی از معروف ترین اسپری های آکس، فونیکس است که بویی تازه و تا حدودی میوه ای دارد.

If you cherished this article and you also would like to acquire more info about خرید بهترین عطر مردانه nicely visit our own web-page.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X