ماندگاری بالا Secrets

این عطر مردانه که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی آمریکایی کلوین کلاین تولید شد، از همان سال به یکی از معروف ترین و محبوب ترین عطر مردانه های صنعت عطر و ادکلن مبدل شد. سی کی ایفوریا به عنوان یک عطر مردانه با قیمت مناسب، همچنان از جذاب ترین آیتم های این برند آمریکایی است.

نمایش بیشتر اشتراک گذاری فیسبوک توییتر لینکداین پینتریست اسکایپ مسنجر مسنجر واتس آپ تلگرام وایبر اشتراک گذاری با ایمیل چاپ بعدی را بخوانید

دانستنی های عطر دنیای روایح معرفی مشابه عطرهای محبوب

عطر مردانه سالواتور فراگامو آکوا اسنزیال کولونیا ادو تویلت…

اکسسوری نوزاد عطر و ادکلن > عطر و رایحه مردانه > عطر و ادکلن مردانه

سوم نکته ای که به هنگام خرید اسپری مردانه باید به آن توجه داشته باشید این است که، اسپری بدن به اندازه عطر قوی نیست، اندکی پس از استفاده از اسپری متوجه خواهید شد که بوی این ترکیب تنها چند ساعت بعد از بین می رود.

از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به : پوشش دهی خوب، درصد آمونیاک پایین، روغن بادام، ترکیبات روغن فندق و روغن کنجد و همینطور عصاره سبوس برنج اشاره کرد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اولیویه کرید سیکس جنریشن عطر این عطر پرطرفدار است که زیر نظر کشور فرانسه و برند کرید آن را تولید کرده است. شیشه سفیدرنگ این ادکلن با دربی نقره‌ای زینت داده‌شده است که خود نماد تلالو جریان آب در بین برف‌های کوه‌های آلپ است.

دیور میدنایت پویزن ادو پرفیوم عطر زنانه با ماندگاری بالا

البته باید توجه داشته باشید که برای تمام فصول نمی‌توانید از یک عطر خاص استفاده کنید مگر اینکه در میان مدل‌های متفاوت، یک رایحه با ماندگاری بالا و طبع معتدل خریداری نمایید. با توجه به این که عطر زنانه با ماندگاری بالا تنها توسط برندهای معتبر طراحی و تولید می‌شود پس بدون شک در میان مدل‌های متفاوت می‌توانید عطری برای تمام فصول پیدا کنید.

اکنون که وارد فصول گرم سال می شویم، استفاده از عطر، ادکلن و اسپری به بالاترین میزان خود می رسد. همیشه به هنگام خرید خوشبو کننده های بدن اولین ویژگی که برایمان مهم است ماندگاری بوی آن می باشد.

عطر و ادکلن زنانه عطر و ادکلن مردانه کودک عطر و ادکلن بر اساس نوع

هجابندی گفت: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ در ۰۸:۲۲ ولی کرید اونتوس یچیز دیگه ست

For more info regarding بهترین عطر مردانه visit our own web-site.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

X